now i can fly

hejsan.. emma din bitch jag bloggar fan när jag vill! haha nääärååå jag skriver ett litet inlägg för din skull plutten..:) Iaf som ni har förstått av emmas inlägg så är vi ute på prao nu, och jag praoar på hunddagis, sucks. Menmen man får väl leva med det. Slutade iaf lite tidigare idag och då satte jag och beccie oss på en buss mot skarpnäck(?) för att sedan ta tunnelbanan hem därifrån, roliga tjejer. Men kom nyss hem och nu sitter jag här. Ska väl äta middag om en halv timme eller så sen ska jag möta b & c klockan kvart över fem så ska vi ner till morris. Såå nu vet ni lite vad som har hänt. Anledningen till varför jag inte har bloggat är för att jag har varit sjuuuuukt trött de senaste dagarna och på lite halvdåligt humör. Så därför har jag inte orkat. Men ska försöka blogga lite oftare nu. :) Men aja vi hörs. Puss <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0