ONSDAG

Hello everybody,  5.000 blogfans! Höhö.. Jo men stämmer ju på pricken liksoooom. Aa. Men iallafall, praoade idag till tre. Min klassföreståndare kom förbi också och frågade hur jag hade det och om hur det har varit. Ahmen kom hem och sen åkte jag och min ena syster hit till henne, hon skulle lämna lite mer kläder så snart är hon nog helt klar med flytten. Ni ser ju att hon har skaffat data också, så nu blire mycket bättre att vara här.. hehe. Men får se vad som händer mer idag! Ingen orkade gå ut igår verkade det som, jag var fan helt rastlös och aa ville bara gå ut helt ensam för jag kunde fan inte sitta still och bara göra nothing! Fast aa, vi får se ska försöka få med någon ut ikväll.. har ingen lust med att bara sitta inne. Nu när det är skönt ute vill man ju bara uuuuuuut. Håller ni inte med mig? =)



hejjagharkul.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0