Pass.

Hallååå. Haha efter jag ätit sen mitt förra inlägg, så bakade jag lite bröd. Haha ja mitt älsklingsbröd som jag faktiskt kan baka helt själv <3 och sen rullade jag mot sandsborg ett tag. Ah lite snabbt sådära, sen kom jag hem vid nio. Kollade på Bigbrother som slutade för en stund sen. Ska ta och försöka sova nu tror jag.. Men först smsa lite gött folk. Haha imorgon ska jag vara duktig hela dagen i skolan. Försöka hinna göra en skrivuppgift på bara en timmes lektion, vara med på hela idrotten (första gången på en månad) h3h3 och sen på kvällen färga håret med hjälp av Elin och sedan bara vara with mah girls hela kvällen. Hörs mer imorgon! Vet inte om videon kom upp idag, tror inte det va? Men kika in imorgon så får ni se! Godnatt =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0