Prao

Sådärja! Första dagen på dagiset. Var faktiskt rätt kul och skönt =) Var bara ute en timme och sen vart inne hela tiden. Råkade somna en stund under vilostunden........ Haha jag dööör men det var ändå en timme så jag hann vakna innan dom andra småbarnen vaknade. Han som jag skulle vila bredvid höll mig i handen med sina pnuttefingrar hela tiden när han sov. Sååååå gullig! Nejmen alla är så söta, älskar barn! Haha så ja, jag trivs redan kan man ju säga. Skönt att min handledare som jag har där är min granne under mig. Juste vi firade också 2 killar som fyllt och fyllde år. Aja, slutade 4. Så nu har jag nyligen ätit och ska chilla lite framtill 6, då ska jag nog röra mig mot hökis och träffa cheyorna. Hörs later! Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0