Run away.

Sådärja! Nu är jag hemma igen. Gick snabbt va? Skulle bara åka och lämna lite grejer. Nu ska jag bara kolla runt lite på fb och sånt, vad vare för snack om att facebook skulle stängas ner? Aja, det verkar iallafall inte stämma och varför skulle sidan ens göra det? Hela världen använder den typ ju. Haha aja, tror inte jag skriver något mer idag. Har inte så mycket mer att säga fast det kan jag inte precis säga att jag ofta har.. gosh ni får kommentera vi ser ju att ni kikar in. Hihi, näe nu ska jag chillipilla tills bigbrother börjar. Kan berätta en rolig sak och det är att i helgen ska jag fan ta och färga håret igen. Men ska bara lägga i en till svart färg så det verkligen är svart överallt, för finns några små slingor som inte är helt svarta.. Woho blackie. Intresseklubben antecknar. Fan vad jag blev taggad tills jag fyller år nuråå!! Nästa helg, gaaaaalet najs. Säger bara ett ord - RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ. C-YA! ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0