School..

Hej sweeties! Orkar inte skriva så mycket, mobilbloggar faktiskt. Men skoldagen var faktiskt rätt bra, chill sådär. Alla verkade glada också, haha ja alltså extraglada. Ingen aning om varför men det kändes ju fett kul haha =) Slutade vid tjugo över tre, åkte med några och köpte cigg. Kul att man tog slut på ett paket under två dagar. Aja, sen har jag bara vart hemma och förblir nog det ikväll.. Ska försöka plugga lite i hemkunskap eftersom jag har prov imorgon, lyckad jag är som bara har en kväll på mig att läsa igenom massa sidor.. Men tar nog en liten paus senare för att få lite luft. Haha galet, jag måste typ gå ut för att sedan kunna koncentrera mig igen. Aja, blog you later! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0