seek bromance

Tjenis penis. Kryssningen igår var ju amazing! :D Haha har nog aldrig haft så kul på en kryssning som jag hade igår :) Orkar faktiskt inte berätta så detaljerat vad vi gjorde så ni får en kort version. Gick på båten runt kvart i sex. Gick till våran hytt "Råttboet" som jag och beccie kallade det för hela natten, haha :) Men aja sen åt iv middag, rullade typ ut från resturangen. Sen fixade vi oss och sen skuttade vi till taxfreen, har ingen aning om hur länge vi var där, men aja iaf sen så gick vi nog ner till hytten. Sen ut och utforskade båten. Sen disco på kvällen eller ja från typ elva till halv två. Sen gick vi runt på båten lite till, sen satte vi oss ner i en soffa, sen kom massa roligt folk och satte sig vid oss. Gud kunde knappt hålla mig för skratt ibland, knasiga människor det finns hörrni ;) Men aja sen så gick vi ner till hytten vid halv fem. Och somnade väl efter en timme. Sen tio i åtta imorse släpade vi oss upp och åt frukost, vi måste ju ha sett helt döda ut :p Men vi gick iaf ner och la oss i hytten igen vid tio i nio, sen somnade vi om nån gång efter det och vaknade halv tolv igen. Sen fixade vi oss och gick till taxfreen igen. Gick runt ett tag. Sen så handlade vi. Fick med mig ett puder, rouge & concealer hem därifrån. Sen lite godis. Hade ändå inte så mycket pengar så är nöjd med det jag köpte, behövdes kan jag ju säga :) Men aja iaf så spenderade vi de sista timmarna på båten i hytten. Asså ni anar inte hur mycket jag har skrattat under hela båtresan, har typ ont i magen ;) Aja kom iland runt fyra eller något. Var hemma runt tio i fem. Halkade ute på vägen hem, klantarsel som man är, och pratade med pappa i luren samtidigt så tappade den och nu är den lite halv cp, kul -.- Men aja har inte gjort så mycket. Bara suttit vid datan och tagit det lugnt. Är grymt trött så blir bara att vara hemma ikväll.. Sen imorgon ska jag träffa älsklingen :)<3 Men aja får se om jag orkar blogga mer idag. Ni får iaf några bilder från båten nu sen får ni resten typ imorgon eller något, vi får se. Ha det bra puss!





så otroligt söta cheyor :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0