Semla + kvinnodag

Aaa alltså skön dag. Åkte till farsta lite snabbt för nån timme sen och köpte semlor till familjen, haha den konsum vid oss hade typ inga kvar. Sen ringde jag Elin också för jag behövde sällskap i luren, snackade rätt länge om allt möjligt. Hoppas hon kommer imorgon, den sjuklingen.. Jo idag är det ju internationella kvinnodagen också, tror den heter så va? Vissa killar i min klass verkade inte tycka om det. Men jag sa åt dom att jag kunde få slå dom hela tiden idag och göra det jag kände för utan att dom skulle vara jobbiga tillbaka. Haha jo men det gick ju bra, nejmen imorgon är det ju slå vem fan du vill dagen enligt någon grupp på fb, självklart deltar jag. Woooho, vet vem mitt offer ska bli för dagen.. Inte seriöst, driver bara när jag sparkas så ni vet, gör det som en vänskapsgrej liksom. =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0