Sista dagen..

..för mig på dagiset imorgon. Måste säga att det känns lite tråkigt faktiskt! + så orkar jag inte med skolan igen och skit. Men innan jag drog idag och några större barn hörde att min sista dag skulle vara imorgon, haha då kom dom springande och kramade mig massor. Så söta! Fastän jag inte ens vart på deras avdelning, bara vart med dom ute på gården nångång. Haha pluttisar :') Juste igår drog jag faktiskt ut! Eller ingen orkade, men jag gick en promenad hem till min andra syster iallafall. Stannade där till kvart i tio typ och under 10 minuter hann jag hem till Storebror började. Haha skillz! Näe men ska ut idag också, tycker det är asvarmt här inne, fast kanske inte så konstigt sitter med tjocktröja och mjukis. HOT. Men ska strax ut en snabbis och möta blanca. C-YA


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0