Sunday

Godmorgon! Jag vaknade för typ en halv timme sen.. Är jättetrött. Men igårkväll mötte jag Beccie, sen var vi ute lite och lallade runt. Snackade verkligen om massa som hänt under dom 3 dagar vi inte setts typ, haha! Drog hem till mig en stund och åt cheesecake eller hur det stavas. Sen åkte hon hem vid tolv. Gosh, alltså jag vill inte ens tänka på att skiten börjar imorgon. Kill me..? Åh, aja får se hur det går. Jag vill ju kämpa men nej det går fan inget vidare. Jag har liksom ett prov direkt på tisdag, som jag inte alls har pluggat på eftersom jag glömde böckerna i skolan.. Sen har jag omprov på onsdag, och inte böcker hemma där heller. Hur fan ska jag hinna plugga på både de samtidigt när jag liksom har 2 dar på mig typ? Öh aa skitnajs. Det där kändes ju bra.. och omprovet måste jag tydligen göra nu direkt på onsdag, för nästa vecka har jag utvecklingssamtal och blablabla. Aja, hörs nog lite senare idag om vad som händer! Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0