Tiden är till för att allt inte ska hända samtidigt.

Tjaaaaa. Tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag hoppar i sängs.. Haha. Öhm vad ska jag berätta? Jo i helgen ska jag fan ta och färga håret. Ni kan ju gissa vilken färg.. Får hoppas på det bästa och att jag passar i det, men det gör jag säkert hihi! Och om några veckor, ja lite mer än två, så fyller jag år och gissa om det ska firas rejält?! Kommer bli sjukt, säger bara fucka urrrrrr! Fyfan vad gött. Klart jag är med dom bästa då också. Men mer om det i något annat inlägg då dagen närmar sig.. ;) Nu funtar jag på att se på Bigbrother eller försöka somna lite tidigare? Fast jag ligger och smsar med lite härligt folk så jag kommer nog ändå inte somna så tidigt.. Höhö aja, hörs mer imorgon! Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0