Tisdag

Shululu brouuur. Ah kom hem för en halvtimme sen typ. Hade prao, slutade tre. Drog till Farsta helt lonely, men stötte på miranda på bussen dit. Så ah då gick vi runt i massa affärer och först hittade jag ingenting.. sen efter hon åkt hem och jag fortsatte kolla runt hittade jag faktiskt tre saker iallafall som fick följa med mig hem. Haha.. Har blivit luffare. Nejmen asskönt med mysiga kläder som mjukis, hoodies och sånt.. Åh myspys! Känner att jag inte orkar fixa mig ett piss längre. Vad har jag att vara fin för liksom? Hah nejmen typ.. Aja, ska snart hoppa upp på springbandet och träna. Inte gjort det på sjukt länge känns det som, blivit skitdåligt med det.. Men nu ska jag köra på lite tills min syster tar med sig den hem till sig. Efter det blir det gym för mig! Har faktiskt en feeeeett c00l brud som jag ska börja gymma med. Höhö but more about that later. Hörs senare kanske om jag sitter vid datan något mer ikväll! Nu blire chillipill. ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0