turn up the lights

hej babys :) idag så drog jag, rebecca & beccie till farsta en stund, sen så skulle beccie hem till cassie så jag och rebecca åkte till nacka forum och gick runt där hela dagen. Så fick med mig lite grejer hem :) Men aja sen så åkte vi hem vid halv sex typ, kom hem tjugo över sex. Åt middag sen gick jag ut och mötte rebecca igen, sen mötte vi upp emma, beccie & cassie. Sen drog vi in till stan och lallade runt där, sen träffade vi på lisa & tatiana också. Så vi var med dom också hela kvällen =) Sen så typ gick vi runt inne i stan hela kvällen. Började åka hem vid halv elva eller typ kvart i. Sen så kom jag nyss hem. Gick direkt in på toan och tvättade av mig sminket när jag kom in. Sen så nu sitter jag här. Har grymt ont i huvudet och har feber, haha smart att vara ute då också.. :p Men vafan gör det om hundra år. Men lever bara en gång liksom, eller jaa iaf vad jag vet ;) Men aja nu så ska jag väl kika in lite bloggar och sen sitter jag nog bara vid datan resten av kvällen, antar jag :) Men nu får ha det så bra, så kanske vi hörs senare istället. Puss på er! ♥

söt chey just nu


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0