we made a promise that we would be bestfriends forever, what happend with that?

gokväll blogreaders, gick till skolan idag vilket inte var så smårt gjort, nu mår jag piss igen, dumma mig alltså :( Haha nej men får vara i skolan resten av veckan, har ändå matteprov imorgon och sen utvecklingssamtal på fredag så det är ju jätte kul -.- Nej men iaf skolan rullade på idag som vanligt, hände inget speciellt faktiskt, förutom att mina leggings gick sönder så gick runt med ett stort hål på insidan av låret, feeeett snyggt -.- Haha nej men jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Nu på kvällen gick jag ut med beccie en stund, vi gick runt och pratade , sen gick vi ner till starris och satte oss där ett tag sen gick vi runt lite till och sen hem. När jag kom hem så satte jag mig vid datan typ direkt, ska strax kolla igenom matteboken lite på det vi har prov på imorgon, typ Chans och Risk eller något, jätte kul -.- Haha nej men nu har jag inget mer att säga, hörs imorgon amigos, kram

hahah omg!:o turkiet 08 tror jag det är ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0