welcome to my life

ello my friends. kom hem för typ 15 min sen. Vi drog ju somsagt ner till morris, där det var typ teater uppvisning, så hela övervåningen var upptagen och man var tvungen att kolla på teatern, så där satt vi i typ en timme, vart lite långtråkigt. Men sen gick vi iaf ner och satte oss i några stolar och typ pratade, skickade låtar till varandra och sen så vare typ det, hade det kul ändå :) Men iaf sen så drog vi oss mot tuben vid halv elva. Sen så knatade vi hem. Direkt när jag kom hem så gick jag och tvättade bort sminket och hoppade i mjukiskläderna. Efter det så satte jag mig här. Ska strax hämta läsk och en skål glass och krypa ner framför tvn och kolla på bigbrother som jag spelade in, visste ju att jag inte skulle hinna hem tills det började, så det ska jag kika på nu, sen får vi se :) Är inte så jätte trött längre så kanske blir uppe ett tag, whoo knows ;) Men aja nu ska jag inte blogga något mer för idag, så blir mitt sista inlägg nu. Godnatt på er ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0