WOOOOOOOH

Jo men hallå! Igår hade jag en jättebra dag. Åkte till hökis och mötte brudarna sen vidare till morris och mötte annat härligt folk. Haha dom började sjunga för mig helt från ingenstans.. :') Men jag hade iallafall jättekul och cheyorna är de bästa vännerna jag någonsin haft. Ni är guldvärda! ♥ Och ett bra slut blev det på dagen också. Hihi.. Ah, idag hade jag prao. Bara en vecka kvar nu. Men jag orkar inte skriva så mycket för ja, det mesta man gör på ett dagis är ju att leka med barnen typ. Haha skriver mer senare kanske, ska ut ikväll också. Älskar att det börjar bli litelite varmare nu iallafall! C-YA


*puss*


Kommentarer
LINoo

SHIT fett fin!

2011-03-29 @ 14:03:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0