YAYAYAYAYAYA

Halooooo! Elin har gått och gömt sig. För här i bloggen finns hon ju inte. Du suger på att blogga din nöt, hur känns sanningen? HAHAHAHAH driver men läser du det här så ska du fan ta och sätta dig och göra ett inlägg. Sådärja! Nu lite om dagen.. Eh var på dagiset och har bara lekt massor med barnen. Ursöta! Slutade tre, ja jag börjar nio och slutar tre varje dag. Så kom hem för en timme sen, och ska bara chilla lite nu innan jag börjar städa mitt rum och sånt.. Ligger kläder överallt och ah det känns bara allmänt smutsigt. Måste ordna rummet fint för att mina kusiner kommer i helgen för att fira mig.. fyller ju år på söndag! Och vi får se om jag och brudarna firar mig imorgon eller nästa helg. Men jaja, ska ut ikväll tror jag. Gick aldrig ut igår, dötrist men orkade typ inte. Aja, vi får se vad som händer ikväll. Kanske träffar någon söt filur...? Nja, skriver laterooooo. Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0