You used to be the one that put a smile on my face.

Tjahallåhejtjenahohohihi. Kom hem för nån timme sen, var bara en stund hemma hos Elin. Haha vi alla var ju seriöst helt störda, aa alltså typ brottades och allt, haha! Aja, är sjukt trött ska väl ta och sova snart. Galet smart chey som hällde i sig en energidryck nyligen. Fan heller att jag kommer lyckas somna. Yeah good work! Ska snacka lite med marreballe, imorn blire typ chillkrök. Härligt. Inser att jag måste ta och rycka upp mitt liv lite grann! Lever ju bara en gång, då måste man fan passa på att hinna med allt man planerat innan man dör. Men nu orkar jag inte skriva mer, hörs imorgon nippels! ;)

Kommentarer
Rebecca

DU kan va en jävla NipplE! >:-(

2011-03-03 @ 01:04:41
URL: http://beccieocassie.blogg.se/
Emma & Elin

HAHAHAHAHHA NEJ DU OCH ALLA LÄSARE :')

2011-03-03 @ 13:27:41
URL: http://emmaoelins.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0