Bloggar!

Sitter här hos min ena syster just nu. Kan ju blogga lite då också, kan ju försöka att blogga nångång om dagen iallafall. Men jag lovar inget, oki? Men iallafall, skola idag bara. Fick sluta tidigare. Kände mig rätt dålig idag, skippat två lektioner, men äsch vafan. Fick veta att jag får IG i idrotten iallafall.. men ah shietibrallan vilken nyhet. Haha visste att jag skulle få det eftersom jag aldrig är med. Men var det idag faktiskt när vi sprang slingan.. höhö. Men nu ska vi äta jordgubbar, sen ska jag rulla mig hem och tror jag ska ut och jogga lite senare. Inget partaj för mig idag, ingen lust för det faktiskt.. Skoltrött kanske? Eller har jag krökat för mycket? blivit flera helger i rad nu alltså.. Haha. Men ska börja med att träna lite nu, jogga iallafall nån gång i veckan. Måste sluta med rökningen också..Iallafall dra ner med ciggen. Ska bli duktig. Ska fixa allt. Vi höreeeeeees

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0