En bild säger mer än tusen ord.

Nu har jag fixat usb-kabel. Fick låna en av rebecca =) Så kan ju slänga in lite bilder som är från lovet, haha kanske liiiite efter nurå.. Men ändå. Har faktiskt rätt många bilder från lovet har jag för mig.. So, hey hoe let's go!


Min och Elins middag en kväll.. haha satt ute med musen också, jävla tattarungar..

Satt och solade med tjejorna! Beccies hund Bettan på bilden, sweeeetie! ♥

Haha härligbildisolen.se

Satt vid gubbängens fotbollsplan och chillade gal1 mitt på ljusa dagen, rebecca på bild =)

Becciiiiiiiiie haha!

HAHAHAHA *no comments* Hade Beccies glajjor..

Grillning vid nån park typ..

Grillning vid dreviken =)

Emma B, hihi =)

Cassie, Beccie & Matilda =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0