Fredag

Sorry! Men ingen av oss har väl ens tänkt på bloggen den här veckan precis.. Haha. Aja, nu slänger jag väl in ett inlägg då, bara för att vara snäääääll. Men ja, vad kan jag berätta? Hm.. Har bara vart i skolan hela veckan, sovit borta en natt, mys. Sen vet jag inte så mycket mer.. Har haft prov. Gick faktiskt rätt bra på mitt omprov i musiken kändes det som, hoppas bara på att jag får G där nu då.. Då har jag chansen att höja mitt betyg i musik. Haha fan vad jag behöver det! Vill försöka med det i alla ämnen egentligen, men vettefan om jag kan lyckas med det.. Aja, igår efter skolan satt jag och några till utanför på skolgården bara och chillade. Fick sluta redan vid halv två, wooooooh. Haha ändå satt vi kvar där i några timmar till halv sex. Nejmen nu ska jag fixa mig lite, skippar första lektionen som är spanska........urk. Orkar inte. Så nästa lektion börjar tio över nio, så ingen stress här inte. Skönt, dock ska jag fan ta ett snack med en mobbad unge i klassen, uuuuuusch blev skitsur igår. HAHA! Vet att han läser det här. Han följer fan bloggen dygnet runt. Orkar inte berätta, men golare har inga polare. -.-


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0