Friday Friday!

Åhåhåhåhåå. Skönt! Äntligen fredag, haha är fan helt jävla slut. Skolan den här veckan.. gosh det tar kol på mig. Hade iallafall SO prov idag, woh gick strålande, finimang, nej det gick väl inte så bra som jag hade trott. Haha jaja. Nejmen igårkväll drog jag till hökis, mötte chicksen och drog till morris. Hade tänkt pluggat där, men ah vi satte oss och fixade lösnaglar och sånt skit istället. Älskar det men kan typ inte ha långa naglar, not goood. Sen vid nio skulle alla röra sig hem typ, så jag drog och mötte thor och robin. Jävla luffare dom där jag doooooooog. Ah ni skulle se hur de såg ut, gick runt med bara strumpor och vp ute aa alltså finns inget att säga HAHAHAHHAHA :') Men nu ska jag vila lite sen börja fixa mig och möta folket ikväll. Rööööööj! Vi hörs ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0