Onsdag

Tjaaaaaaaaaaa. Skitväder alltså, usch. Haha vart fan tog solen och värmen vägen? :o Aja, skönt att jag åker bort snart då. Spain here i'm come, om ca två veckor! ;) fast är bara där i en vecka.. men den veckan ska jag fan se till att bli niggaaaaah. Gud ska verkligen pressa på stranden.. Haha! Nejmen aja, orkar inte skriva något mer just nu. Idag har jag bara vart i skolan och ah, hade kunnat dra redan vid elva typ. Hade tre lektioner sen behövde jag inte gå till dom andra egentligen, men ah jag satt kvar med några och gick på läxhjälp i matten. Första gången jag verkligen fattat något i matten, alltså det vi håller på med nu. Woooooooooh


Kommentarer
rebecca

Emma ............. K.BRY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!



hihi <3

2011-05-05 @ 18:16:32
URL: http://minibeccis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0