shame on me

haha var så länge sen jag bloggade så jag knappt kom ihåg vårat lösen, smart chey känner jag xd Men aja iaf så tänkte jag vara lite snäll och skriva (a) Skolan idag då, var chillipill. Gick runt med min homie emma hela dagen ::)♥ Men aja efter skolan kom pappsen och hämtade mig sen drog vi till farsta och gjorde en sak. Vill inte skriva ut det i bloggen, eller jo det vill jag men tänkte så inte fel person läser, men vi får se i framtiden kanske, annars äre bara att fråga om ni vill veta :) Men aja nu ska jag iaf strax äta middag sen kanske det blir att dra ut ikväll om jag orkar, är sjuuukt trött. Men vi hörs puss! :*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0