Söndag

Godmorgon! Haha rolig chey som aldrig skrev något mer igår.. Men iallafall! Drog till hökis under dagen och var med elin, beccie, cassie och danne. Sen kom rebecca en stund också. Sen rullade jag hemåt, åt och tillbaks igen. Mötte upp samma människor. Och lite senare kom det massa andra också :) Chillipillade bara, haha.. Vi råkade tydligen elda för mycket vid grillen, shit ni skulle sett lågan alltså.. Haha så snuten kom ju ofc. Men jaja, dom drog lika snabbt som dom kom typ. Så vi fortsatte kvällen och jaa, en bra kväll vare. Vi drog redan vid tolv, men det tog fan typ 40 minuter för oss att ta oss hem. Tuben skulle komma om 25 minuter.. Haha jobbigt läge. Så vi åkte till sandsborg och hoppade på tuben där istället, snubbar som ville ha bråk typ, haha med en tjejkompis till mig.. Sjukt. Kom hem sen iallafall efter en låång väntan kändes det som.. david som hade suttit och babblat på om sjuka grejer på tuben. Skämde ut bullen och mig. Hah -.- Men ah, nu har jag precis ätit frukost, ska snart hoppa in i duschen. Blir nog bara att ta det lugnt idag.. Plugga tror jag samtidigt som jag ska sola på ballkongen. Och senare blire middag hos min syster.. Myz. Vi hörs när vi hörs, puss ♥


haha kolla bara.....våran eeeeeld ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0