Sorry

Bad update, we know. Men aja, kan ta och berätta lite kort nudå. I fredagskväll drog jag till hökis, var ute med thor, robin och joar. Satte oss vid en grill och tände en liten brasa, haha det var fan kallt ute.. Satt där jättelänge, så kom hem vid halv ett. Haha mysigt.

I lördags var det valborg, haha shit var med massa folk och ah chillade gal1 ute. Tände en liten brasa då också vid en grill, haha men det är så mysigt dock så stinker man ju så extremt mycket. Måste tvätta mitt löshår för det luktar verkligen grill.. Men ah. Den kvällen var rätt bra faktiskt, blev lite mycket dricka för mig kanske men ja.. Sånt händer! Haha kom väl hem runt ett då också.

Igår träffade jag chicksen på dagen och vi tog det bara lungt i hökis. Faaaaaan vilken jävla huvudvärk jag hade. Usch. Senare på kvällen träffade jag och Elin thor, robin och joar. Chiiiillipill.

Och idag har jag haft skola bara, inte hänt så mycket mer faktiskt. Gick på spanskan som varade i 30minuter, woh känner mig duktig. Inte gått dit på tre veckor typ.. Onödigt. Vill inte ens lära mig spanska. Rolig chey. Stannade kvar ett tag med dom där 3 snubbarna efter jag slutat.. Men ska leta efter något att äta sen röra mig mot Farsta, fast aa om jag orkar.. Får se hur det blir. Hööööörs ♥

PS. Orkar inte lägga in bilder.........haha tyvärr + så har jag inte usb grejen till den här luren heller där massa bilder finns under dessa dagar som gått.. Jobbigt läge va?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0